Thursday, April 7, 2011

Kenapa ??

10 persoalan yang trdapat dalam diri aku yang sukar utk aku pahami :

1. Kenapa aku susah sgt nk skitkn ati org even downg dh uat aku skit n sdih ?
2. Kenapa aku trlalu hrmat dkat org smpai ssh utk kurang ajar dgn org lain ?
3. Kenapa aku susah sgt nk bencikn org even dh cm2 downg uat kt aku ?
4. Kenapa aku senang bagi org pjak pale aku ?
5. Kenapa aku malu utk bersuara ?
6. Kenapa aku takut utk kebenaran ?
7. Kenapa aku senang jer memaapkan org even downg dh bnyk kali bg aku menangis ?
8. Kenapa aku susah utk kata TIDAK pada sesuatu perkara ?
9. Kenapa aku tkut nk bg org kecewa dgn aku even downg xpnh pkir prasaan aku ?
10. Kenapa aku jadi mcm ni ?????

= smpai bila lah aku nk jadi mcn ni ? npe ak ssh nk brubh ? bila ak nk dpt kekuatn utk brubh ? ak xnk jd cm
   uat slamanya ... mood : unhappy n stress :'(